zondag 11 september 2011

Time flies when you're doing a lot.

Hallo daar!

Ik heb weer even tijd om snel een blogje te maken. Nou ja, niet heel veel tijd, omdat ik geschiedenis huiswerk nog even af moet maken en ik moet nog even gitaar oefenen.
Vorige week zijn we dus naar het Renaissance festival geweest. Dat was echt super leuk! Het was ergens in Minnesota dus het was 2/3 uurtjes rijden. We zaten met zn 7'en in de auto dus het was een gezellige reis.:) Toen we daar aankwamen was t al druk. Dus we moesten vanaf het parkeerterrein een eind lopen voordat we bij het festival zelf waren. Toen we daar dan eindelijk waren, moesten we de kaartjes laten zien en konden we naar binnen lopen. De ingang was meteen al een kasteelpoort, en iedereen was verkleed. Toen we daar naar binnen liepen was het net alsof je helemaal terug in de tijd was. Allemaal oude huisjes, iedereen was verkleed in kleren die ze toen droegen en de grond was van zand. Zag er echt super mooi uit! Bezoekers die daar kwamen waren ook verkleed, want er waren allemaal winkeltjes waar je die kleren en andere spulletjes kon kopen. Echt heel erg leuk, want je ziet overal mensen in die kleren enzo. Nou ja, het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar echt super leuk! Ik heb als het goed is een paar foto's dus als het me eindelijk lukt om foto's hierop te zetten, zal ik die er natuurlijk ook bij zetten. Er was ook een belly-dance lesson. Dus wij stonden daar bij te kijken en ze waren nog mensen aan het roepen van dat iedereen moest komen. Dus ik pak Kristy bij de hand en sleur haar mee naar de cirkel. Dus gingen we belly-dancen (buikdansen).xD Haha ik kon er niet veel van, maar het was echt heel erg leuk. Want niemand kon het echt heel erg goed (behalve de mensen die les gaven natuurlijk). Voordat we daarheen gingen, hadden we trouwens eerst nog een show gezien van iemand die jongleerde. Ging met vuur fakkels en alles jongleren. Echt super mooi om te zien! Austin is helemaal weg van jongleren dus die zat met een smile op zn gezicht te kijken haha.
We gingen ook nog in een of t ander schommelding (met de kids.:) ) Verder hebben we daar wat rondgelopen enzo want er waren veel dingen te zien zoals een soort van dierentuin met krokodillen, schildpadden, slangen etc. Ging ook nog op trampoline ding met van die elastieken. Echt super leuk allemaal! Heb echt een hele leuke dag gehad. Op de terug weg gingen we lang een 'pie restaurant' en hebben dus pie gehad daar, echt DE-LIC-IOUS!:D Ik had coconut cream, beste taart dat ik ook heb gehad! Was alleen wel heel erg moe toen we weer thuis kwamen maar oke.
Maandag was het Labor Day, dus waren we vrij van school. We gingen naar grandma Sherry om te tuinieren.:) Ze hebben een ontiegelijk grote tuin! We hebben tomaten en allemaal andere groenten geplukt. Was ook een hele leuke middag! Dinsdag begon school weer dus was het weer een normale dag: naar school om 8 uur en om half 6 klaar zijn met volleyball. Naar huis, douchen, huiswerk, eten, slapen. Oh nee wacht, dinsdag gingen we naar Mike, een vriend van Kristy. Hij geeft Casey gitaarles dus ik had mn gitaar ook meegenomen. Dus nu geeft ie mij ook les. Nu elke dinsdag dus gitaarles. :)
Woensdag was wel weer een 'normale' dag. Donderdag had ik uit school weer een volleyball game dus was 11 uur 's avonds weer thuis. Vrijdag had ik weer morning practice om 6.30 in de ochtend. En gisteren had ik een volleyball toernooi. Was van 9 tot 5 dusja.. Was echt heel erg moe toen ik thuis kwam.. Nu ben ik nog steeds moe maar nou ja.. Ik ga nu weer.. Mn huiswerk afmaken.. En mn laptop is bijna leeg.

Ik zal proberen volgende week weer een blog te schrijven. Tot dan!

Liefs,

5 opmerkingen:

  1. Hey Hester,

    Busy, busy, ja dat hoor ik van Romy ook. Pffff, volgens mij bestaat jullie leven alleen maar uit volleyballen de laatste weken. Zelfs in het weekend moet er getraind worden of een wedstrijd gespeeld. Huiswerk maken moet er vaak nog even tussendoor gedaan worden. Ik kan me heel goed voorstellen dat je onder de zomerse temperaturen waarin jullie nog verkeren vaak bekaf zijn.
    Pas goed op jezelf en blijf genieten. Het zal allemaal best wennen zijn zo intensief te trainen, maar het is toch vooral ook LEUK!!! (EHUM DAT HOOP IK DAN VOOR JE)

    Nog een gezellige week.

    Liefs uit Blesser City (het geweldig druipachtige nederland) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Hezzie,

    Ondanks alle drukte schrijf je toch weer een leuke blog. Tof dat je samen met Casey gitaar les krijgt van Mike. Is dit overigens met je eigen of op de basgitaar? Hester, net zoals José zegt: Blijf ondanks alle drukte vooral genieten. Ook van het zonnige weer, wij doen het ook alleen worden wij er behoorlijk nat van als je te lang buiten staat.
    Groeten aan Jason, Kristy, Casey, Austin en Hannan.

    Veel liefs uit BoemBats

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Hester!!!
    Het klinkt echt allemaal zooo tof en zo verschrikkelijk druk! Ik hoop dat je er erg van geniet en dat je al een partij vrienden hebt gemaakt ;)
    Hier is het vast niet zulk mooi weer als daar (aangezien het hier naar mijn idee 24/7 regent), dus ja.
    Love ya en geniet ervan!!

    Love from het Dr.Lyceum (xD)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey!

    Poeh, je hebt het erg druk daar! Totaal anders dan dat t er op t moment hier aan toe gaat...
    (Kheb nu net 2 weken gehad, en gelukkig dit jaar een super gezellige klas! Kheb btw ook een uitwisselingsstudente, doet me dan elke keer als k haar zie heel veel aan jou denken!)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tijd voor een update!!! Hester

    BeantwoordenVerwijderen