zaterdag 3 september 2011

Busy bee.

Heee hallo allemaal,

Daar ben ik dan weer even. Even. We gaan zo naar de winkel om verf uit te zoeken voor de vloer.
Dit was dan mn 2e week op school. Het is best wel saai omdat het dus elke dag dezelfde lessen zijn enzo. Oh ja, en ook iets dat ik irritant vind: huiswerk moet je in potlood schrijven. Nou ja, in ieder geval bij Algebra. En ik heb er een hekel aan om met potlood te schrijven.:p Maar verder heb ik het super hier! En alle mensen zijn super aardig dus dat is ook mooi mee genomen.:)
Dinsdagavond hadden we weer een wedstrijd te spelen, we moesten 4 uur op school verzamelen en gingen weer met de leuke gele schoolbus naar waar we moesten spelen. We moesten tegen Angona ofzo? Ik weet nooit van te voren waar we heen gaan, dat zie k wel als we er zijn. Vraag wel altijd hoe lang het rijden is. Maak mn huiswerk in de bus zodat dat dan ook weer klaar is. Nou ja, dinsdag heb ik voor het eerst mee gespeeld in de wedstrijd (oke, de laatste 5 minuten, maar toch, ik heb mee gespeeld) Waarschijnlijk omdat we toch al dik verloren hadden maar oke. Alle teams van onze school hadden dus verloren, beetje jammer. Want de tegenstander was niet eens heel goed, het waren meer onze domme fouten, waar ze de punten van kregen.
Woensdag was ook weer een normale schooldag, van 8 tot 5.30 op school, douchen, huiswerk, eten, slapen. Ja, dat is een normale schooldag. Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd meer voor mezelf. Daarom twijfel ik ook of ik door zal gaan met volleyball of niet. Het is maar tot oktober/ december dus zo lang is dat niet. Maar ik heb wel elke schooldag training van 3:30 tot 5:30. En elke vrijdag ook nog eens morning practice om 6.30 . (en aangezien ik een hekel aan ochtenden heb, is dat niet leuk nee) En ook elke week minimaal 1 keer een wedstrijd. Waardoor je dan die avond 11 uur thuis bent en dus pas half 12 in bed ligt. Nou ja, dat zien we dan wel weer.
Donderdag waren we 2 uur eerder uit vanwege de hitte. Was hier denk ik iets van 32 graden? En de vochtigheidsgraad is hier erg hoog, dus dan is het snel warm. Was een middagje lekker vrij dus even gerelaxed, want daar was ik wel aan toe. Vrijdag had ik weer morning practice met volleyball, echt helemaal geweldig ja. *kuch* Oh ja, had donderdag mn eerste toets. Ging wel redelijk denk ik? Het was van U.S. History over civil war. Nou ja, zie dinsdag wel wat voor cijfer ik heb. We gaan nu zo naar ouders en zus van Jason want die staan met zn allen op een camping hier in de buurt. Morgen gaan we naar het Renaissance festival! Heb er echt zin in!:D En maandag ben ik vrij, want dan is t Labor day, en gaan we met zn allen in de tuin werken ofzo? Haha nou ja, dat zien we dan wel weer.

Liefs,

1 opmerking:

  1. Hoi Hes,
    Toch nog even tijd gehad voor een leuk verhaal.
    Wat betreft de hoge luchtvochtigheidsgraad, wij hebben er ook last van, maar dan wel in de vorm van regen. Veel plezier dit weekend.

    BeantwoordenVerwijderen