zondag 28 augustus 2011

I'm fine, yes. :)

Sorry dat het zo lang duurde voor deze blog. Maar ik heb het nogal druk en dus geen tijd om even snel op de laptop een blog te maken.:P
Vorige week vrijdag ben ik dus naar school geweest om mijn vakken te kiezen. Mijn vakken zijn geworden *tromgeroffel*: 1. Band 2. Algebra 1 3. Varsity Choir (zeg maar het hoogste koor waar je in kunt zitten op school) 4. U.S. History 5. Study Hall (waar je huiswerk kunt maken) of PE (gym) 6. Contemporary reading 7. Study Hall 8. English 10 . En dat is hoe elke dag er uit ziet, of nouja sowieso tot aan het 2e semester. Toen ik daar op school was vorige week, meteen bij een paar leraren langs geweest (o.a. naar de leraar van t koor, moest een toonladder zingen en toen zette hij me in het Varsity Choir) en mijn rooster 'gelopen' en natuurlijk mijn locker gekregen. (heb nu al haat aan dat ding, want hij doet nooit wat ik zeg) 's Avonds ben ik naar de football game geweest van onze school met Kristy en Austin. Ik snapte er geen hol van, maar oke.. Ging er ook meer heen omdat Kristy zei dat er nog een exchange student (Daci, spreek uit als Dotzi ;p)zou komen en nou ja, om even te kijken wat voor mensen er allemaal op onze school zitten. Was heel gezellig en had met Daci afgesproken om de volgende dag samen te gaan lunchen. Toen we beneden bij de tribunes stonden (het was op de tribunes nogal koud geworden) kwamen er 2 meisjes vragen of Daci en ik bij hun groep wilden zitten, dus toen zijn we daar gaan zitten. Was echt heel gezellig. Ze gingen van alles vragen over ons land enzo. En ze vroegen gewoon van alles. Ook gingen ze me overhalen om weer te gaan volleyballen. (en dat is ze ook gelukt;p)
De volgende dag ben ik dus gaan lunchen met Daci. Eerst hebben we wat gegeten en daarna zijn we wat gaan lopen door Estherville en daarna naar haar huis gegaan. Was echt heel erg gezellig. Oh ja, ik heb ook een dessert pizza gehad.xD Dat is een pizza met heel veel suiker: m&m's, chocolade en nouja gewoon heel veel suiker. Na 2 happen was ik al vol. 's Avonds zijn we met het gezin naar de Drive In bios geweest! Echt super leuk! We lagen (Jason en Kristy zaten voor de truck) met zn allen zeg maar achter in de truck. Ze hebben zo'n grote auto waarin zeg maar de 'kofferbak' geen dak heeft. Ik kan het een beetje moeilijk uitleggen. Maar Kristy had een foto gemaakt, dus ik zal wel even vragen of ze die naar me toe kan sturen. De films die we hadden gezien waren btw mr. Poppers Penguins en Captain America. Alleen heb ik van Captain America een stuk gemist omdat ik in slaap was gevallen, en weer wakker werd door een deur die dicht geklapt werd. xD Nou ja, was echt super leuk in ieder geval! Hoop dat we dat vaker gaan doen!
Zondags ben ik met ze mee geweest naar de kerk. Ze zijn Lutheraans (als ik het zo goed schrijf). Het was voor mij een beetje raar om naar de kerk te gaan, omdat ik zelf niet gelovig ben. Maar nou ja, ik respecteer mijn familie en ga dus gewoon mee naar de kerk.:) Het duurt maar een uurtje, en ze gaan niet eens elke zondag dusja. Daarna zijn we naar de Harley Davidson store van Jason geweest. Daar mocht ik een shirtje uitzoeken van Jason en hij zou het regelen. Dus dat was wel super aardig van hem.:D Nadat we daar geweest waren zijn we naar Grandma Sherly's huis gegaan.Want daar gingen we eten. Echt een super groot huis met een huge tuin! En daar hebben Casey en Austin me rondgeleid in het golfkarachtig autootje.
Maandag had ik mijn eerst schooldag. Nou ja, schooldag.. We deden niks. Eerst moesten we naar de gymzaal waar de directeur een praatje hield, en daarna gingen we naar de lessen. Maar het was niet echt les, want het enige wat we deden was de syllabus doorlezen die je bij elke les kreeg en de leraar ging nog wat vertellen. Na school heb ik ook voor het eerst  ook volleyball practice gehad. Ik zit in het JV team. Dus niet in het hoogste, maar dat had ik ook niet verwacht want die zijn echt heel erg goed. Was wel leuk in ieder geval. Ik heb dus nu elke dag na school 2 uur volleyball practice. (en elke vrijdag om 6.30 am. #*&$*UG#uyt) Na de volleyball training, haalde Kristy me van school en zei dat ze de gitaar had gekocht voor me. (ik had haar geld mee gegeven om de gitaar te kopen die ik zooo graag wilde omdat ik zelf geen tijd had) Hij's echt supermooi!:D Heb jammer genoeg alleen niet heel veel tijd om er op te spelen.
Dinsdag had ik ook weer school (duh) en waren we eerder uit vanwege de hitte. Dus ik ben die middag gaan lunchen met mensen van het volleyball team en daarna weer naar school, want we hadden die avond een wedstrijd. Dus zijn we met alle mensen van volleyball met de schoolbus naar Sioux Central gegaan. Alle teams hadden gewonnen dus dat is heel goed. Ik heb niet mee gespeelt, en ik denk dat ik eerst ook nog niet mee speel, maar oke.. Maar het was wel gezellig.:)
Woensdag ook weer gewoon school en volleyball practice. Oh ja, in Band ga ik bass gitaar spelen. (ik ken het eerste liedje al van het repetoir.xD) Het is eigenlijk best wel makkelijk. En leuk! Ik krijg wss de bas gitaar en versterker mee naar huis zodat ik thuis kan oefenen. Dus dat is wel chill.
Donderdag had ik ook weer normaal school, mijn schooldagen zijn eigenlijk best wel hetzelfde: School van 8:15 tot 3:20 pm. En dan 2 uur volleyball practice. Naar huis, douchen, huiswerk maken, eten, slapen.
Vrijdag had ik btw voor het eerst volleyball practice om 6:30 's ochtends. VER-SCHRIK-KE-LIJK! Ik heb echt haat aan ochtenden. Jason moest me naar school brengen en hij had tegen Kristy gezegd dat het net leek alsof hij een zombie in zn auto had zitten, dus ja, ik was niet echt wakker..-_-" Nou ja, ik heb het overleeft. 's Avonds met mensen naar de football game geweest, was ook heel erg gezellig! Foto's volgen btw allemaal nog. En gisteren ben ik met mensen naar de Lakes geweest. (Spirit Lake) Werd opgehaald in de cabrio dus helemaal te gek.xD We gingen naar allemaal mensen zwaaien en hi zeggen, geniaal. In Spirit Lake zijn we gaan lunchen en daarna zijn we wat gaan rondlopen daar. Bij winkeltjes gaan kijken en er was een bruiloft, dus wij gingen daar even aapjes kijken. We hebben ook nog even pootje gebaden in het meer daar. En op de terug weg hebben we t-shirts laten drukken met op de voorkant 'I love my crazy friends', en op de achterkant: Summer of 2011. En we doen t maandag aan naar school, dus dat wordt nog wat, want die print is ook nogal met veel felle kleuren.xD Daarna gingen we naar huis, want Daci moest op tijd thuis zijn omdat ze naar het vliegveld gingen. Zij krijgen nog een exchange student in huis. Een uit China. Hij gaat ook naar onze school, dus die zal  ik morgen waarschijnlijk wel zien. Toen we Daci thuis hadden gebracht, zijn we nog even door de stad gaan rijden. En ze hebben me de universiteit hier laten zien. En die huisjes die erbij staan. Ze kenden iemand die daar woonde dus zijn we daar even gaan kijken. Wat ik ervan opgestoken heb: het enige wat ze daar doen als ze geen college hebben, is gamen.xD
Haha nou ja, ik heb het hier in ieder geval heel erg naar mn zin zoals je kunt lezen! Het is hier gewoon helemaal super! (weet niet of ik nog wel weer terug wil haha)
Oh ja, ik ben helemaal vergeten te vertellen over New York. Ik ga dus waarschijnlijk naar New York. Wanneer, moet ik nog even kijken.. Want ik kan naar New York met EF en met school. Ook kan ik naar Mount Rushmore of hoe je dat ook maar zegt/ schrijft. Maar daar zouden we miss met het gezin al heen.
Maar ik ga nu, want we gaan nu weg naar Grandma Sherly

4 opmerkingen:

  1. Nice! Ben blij voor je dat het daar allemaal zo leuk is, en eigg ook ongelofelijk jaloers xD
    Ik heb mezelf voorgenomen zoveel mogelijk op je blog te kijken om jou nog te kunnen volgen voor zolang k je niet echt kan spreken of zien!

    Kus Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Americano :)

    Wat fijn dat je zo snel je draai hebt gevonden in je gastgezin. Je schrijft levendig en de manier waarop komt me zo bekend voor!!! Haha, geweldig leuk om te lezen. Wat me ook zo bekend voor komt is dat je very bussy, bussy, bussy bent. Hester maak er een TOP tijd van. Ik blijf je volgen. Veel succes met alles wat je onderneemt. Blijf genieten, voor je het weet is het alweer voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt zo leuk allemaal! :'D
    Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjullie wel voor alle leuke reacties!:)

    BeantwoordenVerwijderen