dinsdag 16 augustus 2011

Bloemen verwelken, scheepjes vergaan... Dus koop geen bloemen en vlieg voortaan.

Morgen is het al zover! Ik heb even zin in een waah: WAAAAHH. Ik heb er echt heel erg veel zin in! Kijk wel een beetje op tegen de vliegreis, maar dat zal ook wel goed komen.
Gisteren heb ik mijn koffer alvast voor zover ingepakt, zodat dat vandaag niet meer hoefde en zodat ik minder gestresst was. En dat was maar goed ook. Mijn koffer zat eerst op 30 kilo (die koffer ging ook bijna niet dicht, dus moest er bijna op springen, wilde die dicht gaan). Terwijl er maar 23 mag. Dus ik moest er van alles uithalen. Dat was niet echt heel makkelijk, want ik was er van overtuigd dat ik alles echt nodig had. Heb er toen toch maar een paar truien, schoenen en nog veel meer uitgehaald. Dus ik hoop niet dat het meteen winter is als ik er kom, want ik heb eigenlijk alleen maar zomer/lente kleren mee. Ik hoef nu alleen nog maar mijn toilettas in te pakken en dan ben ik wel klaar.
Vandaag had ik ook nog even zo'n doorzichtig tasje gekocht waar de vloeistoffen dan in moeten zodat je dat wel mee mag in de handbagage. Was nog een hele tour. Ging eerst maar naar de Appie, want er was mij verteld dat ze die daar ook wel hadden. Dus ik vragen, maar nee. Toen maar naar de ANWB, want ja, dat is helemaal op reizen gericht. Dus ik maar meteen vragen voordat ik de hele winkel door ging doorzoeken, maar nee daar hadden ze die ook niet. Dus ik gaf het al bijna op, tot dat ik het geniale idee kreeg om eens bij de drogisterij te kijken, en bingoo. Gelukkig maar, want anders had ik niet eens even wat deo mee kunnen nemen. Sta je daar ook maar een beetje te stinken op het vliegveld.xD

Ik heb ook een nieuw mobiel nr in Amerika, dus als ik nog vergeten ben mensen die te sturen, dan mag je me wel even mailen en dan mail ik het nr wel terug. Ik ben dus gewoon bereikbaar via mail, dus als iemand wil skypen of het adres wil weten van het gezin, gewoon mailen.:)

Morgenochtend mag ik lekker vroeg mn bed uit (4:45), omdat ik 8:55 uur op Schiphol moet staan. Vanaf Schiphol vertrek ik om 10:55 naar Frankfurt. Daar kom ik aan om 12:05. Vanaf Frankfurt vertrek ik dan weer om 14:00 naar Denver, die vlucht duurt 10 uur staat op het papier. Daar kom ik aan om 16:05 Amerikaanse tijd. In Denver mag ik fijn 5 uurtjes wachten en dan ga ik met de vlucht van 20:57 naar Sioux Falls, hier kom ik dan aan om 23:27. En dan nog 200 km in de auto naar Estherville. Dus dat wordt een lang dagje.xD Als ik daar bij het gezin aankom is het hier in Nederland ongeveer 08:30 (of nou ja, dat zei mn vader, so don't blame me als t niet waar is.;p)

Waarschijnlijk is dit mijn laatste bericht vanuit Nederland, tenzij ik vanavond nog even wat schrijf, maar denk het haast niet.

Dag klein kikkerlandje!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Ha, die Hester,

    Ondertussen dat ik dit schrijf vlieg jij boven de Atlantische Oceaan. Ik hoop dat je geniet van je vliegreis. Nooit gevlogen en toen dacht je zeker wanneer ik ooit een vliegreis ga maken dan direct maar een uurtje of tien/twaalf.

    Ik wens je hierbij dus een hele goede reis en een behouden aankomst. Ik blijf je volgen!

    Lieve groeten uit dit "prachtige kleine kikkerlandje"

    BeantwoordenVerwijderen