vrijdag 12 augustus 2011

Happiest girl in the world!:D

Hehe, eindelijk weer een beetje tijd om een blog te schrijven. Ik heb gisteravond mijn vluchtgegevens ook al ontvangen. Woensdag ga ik weg en zoals het er nu naar uitziet vertrek ik 11 uur van Schiphol. Maar die tijd kan nog veranderen dus. Ik denk dat ik volgende week niet al te veel meer in ga plannen, behalve spullen inpakken, want het wordt een lange reis. Eerst ga ik van Schiphol naar Frankfurt. Vanuit Frankfurt kan ik al redelijk snel naar Denver. In Denver mag ik fijn 5 uur wachten en dan nog de laatste vlucht naar Sioux Falls. Daar zal ik aankomen om ongveer 23:30 Amerikaanse tijd ( zoals het er nu naar uitziet in ieder geval). Dus dat is dan ongeveer 24 uur reizen. Nou ja, ik heb het er zeker voor over! Vind t vliegen alleen wel een beetje eng. Nou ja, t vliegen opzich niet, maar alles erom heen. Douane en alles. Heb namelijk ook nog nooit gevlogen. Straks neem ik iets mee wat niet mag, wordt ik voor crimineel aangezien en mis ik een vlucht. Ja, soms haat ik mijn fantasie.;p
Ben nu bezig met de laatste dingen te regelen voordat ik daar heen ga. En dat is ook niet eens zo heel veel meer, aangezien het grootste gedeelte al gedaan is.
Oh ja, ik heb ook al contact gehad met het gezin! Het lijken me echt super leuke mensen! Had ze een mailtje gestuurd en kreeg meteen een hele lange maar super leuke mail terug! Volgensmij ga ik het daar echt heel erg naar mn zin hebben! Heb echt heel erg geluk met zo'n leuk gezin. De school staat ook lekker dichtbij en er zijn winkels en alles in de buurt, dus dat is ook een groot voordeel.:)
Heb ook al afscheid (of nouja, afscheid.. het is maar een jaar he.) moeten nemen van veel vrienden, sommigen gaan op vakantie, anderen gaan verhuizen. Echt heel apart is dat. Ik heb ook nog helemaal niet het gevoel dat ik volgende week al in Amerika zit. Het is nog steeds niet echt door gedrongen.Komt denk ik pas als ik er een paar dagen ben.;p
In het weekend zal ik nog even naar mijn Pake en Beppe en andere Beppe. En dan kan het inpakken van de koffer beginnen..
Dat was het wel weer voor vandaag denk ik. Doeg!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten